Reklamasjon
Når du kontakter oss, forventer vi at du har lest beboermappen som inneholder bruksanvisninger spesialtilpasset prosjektet.
Vi ønsker å gjøre oppmerksom på at løsninger for hva du kan gjøre selv, er beskrevet der.
Reklamasjonen vil bli behandlet innen to uker av prosjektets ansvarlige.
Alle reklamasjonssaker følges opp i tråd med gjeldende standarder og forskrifter for aktuelle fag og materialer,
samt i forhold til den spesifikke situasjonen. Vær oppmerksom på at enkelte saker som ikke er meldt innen de angitte fristene etter overtakelse,
kan bli avvist dersom årsak og ansvar ikke kan dokumenteres fullt ut.
Før du sender inn en henvendelse, ber vi deg vurdere følgende:
- 1.Kan mangelen skyldes manglende vedlikehold?
Dette er eierens ansvar og regnes derfor ikke som en reklamasjon (se FDV-dokumentasjon).
2.Kan mangelen skyldes feil bruk?
Dette er eierens ansvar og regnes derfor ikke som en reklamasjon (se FDV-dokumentasjon).